mandag 5. november 2007

NYTT NUMMER I SALG!

Endelig er Julenummeret av Vi Scrapper i handelen - og her er det mye inspirasjon å hente for den som liker å lage gaver, pynt, kort, scrappesider og andre "papirsaker" til jul! I tillegg til julestemningen, kan vi også by på spennende intervjuer med Ingunn Markiewicz, "Sjefen Sjøl" på scrapping.no og Linda Mønstre, som driver butikken papirgleder.no. I tillegg finner du selvsagt flere scrappetips og masse flotte layouter i våre gallerier.

Vi har også en gledelig nyhet: I tillegg til å finne bladet hos Narvesen og hos de fleste scrappebutikker, finner du nå også bladet i flere fotobutikker over hele landet!

God lesing!

Her en liten smakebit fra det nye nummeret:






4 kommentarer:

Monica sa...

Så herlige bilder, gleder meg til å få tak i bladet (jeg er en av de få som ikke har begitt meg ut på jakt enda).
Men jeg "må ha, bare må ha det" jeg også *fnis*

Camilla G sa...

Så mye flott. Jeg skal bestille det idag- så jeg har det til ferien!!

Rita sa...

Gratulerer med nok et fantastisk blad. Koser meg så masse med all den flotte inspirasjonen. Nesegrus av beundring for hva dere får til. You go girls :o)

Aquarell sa...

Kjempeflott blad... igjen!
Hatten av for dere!:D