onsdag 31. oktober 2007

Og vinneren av nytt blad er...

Irene!!
Gratulerer, du får et rykende ferskt blad i posten!! Tusen takk til alle som har linket til oss - vi er avhengig av drahjelp fra alle de fantastiske leserne våre.

Når det gjelder scraplift-utfordringen lenger nede i bloggen, ønsker vi å utvide innsendingsfristen til og med søndag 4. november. Alle formater er lov! Så kom igjen, finn fram scrappesakene!

Og fra i morgen av er altså julenummeret vårt i salg!!! Vi legger ut noen smakeprøver her snart.

3 kommentarer:

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Gratulerer, Irene :-)
Gleder meg til i morgen !!!

Irene sa...

ÅÅÅå så moro da. Skulle jo kjøpt bladet uansett, men moro å bli trukket ut og få det gratis tilsendt. Tusen takk!
Gleder meg til bladet kommer.

Scrappelise sa...

Gratulerer Irene! Og jeg har akkurat vært ute og kjøpt bladet, laget en stooor kopp med sjokolade, og satt meg i godstolen for å lese. Ikke forstyrr meg nå!