tirsdag 22. april 2008

En liten stemningsrapport fra "messe-sjefen!"







Den store StempelScrap-messen er bare noen dager unna, og vi har tatt tempen på Anita Lorentzen; primus motor og messesjef! Dette er dama dere har sett virre rundt i Skedsmohallen med tusen tingå gjøre, men som også tar seg tid til å skravle og shoppe på lik linje med alle oss andre.


Hvordan har du det om dagen?
Om dagen nå, er det veldig travelt. Med messe til helgen, så er det masse detaljer som skal på plass.

Kort fortalt – hva er StempelScrap?
Stempelscrap er en messe for alle, og er den største av sitt slag i Norge.
Det kommer forhandlere fra hele norge, og noen fra utland, og messen i seg selv er et stort sosialt arrangement for mange tilreisende fra hele Norden.

Hva vil du si til dem som vurderer å gå på messe, men ikke har bestemt seg ennå?
Hvis man vurderer å gå på messe, så vil jeg absolutt anbefale å prøve det.
Det er en opplevelse i seg selv, med mulighet for å være med på kurs, treff og handle fra mange butikker man kanskje ikke har innen rekkevidde til daglig.

Hva er det beste og det verste med å drive messe-virksomhet?
Det beste med å drive messen, er selve messehelgen.
Stemningen rundt det, og se at folk syns det er moro.
Det verste er all jobbingen som skal til.

Hva gleder du deg mest til på messehelgen selv?
Jeg gleder meg masse til å se på alle folkene som kommer, til å sette meg ned på nattscrappen og bare prate, rett og slett bare nyte hele helgen.


En stor takk til deg Anita, for at du står på og orker drive dette arrangementet!




1 kommentar:

Kristin Langnes sa...

Takk til Anita som orker å organisere dette for oss. Jeg gleder meg like mye i år som i fjor!