tirsdag 27. mai 2008

TEMAER OG INNSENDINGSFRISTER!

Hei alle sammen og takk for nok en flott mottakelse på det nye nummeret av Vi Scrapper!
Vi jobber nå med Augustnummeret, og trenger selvsagt mange flotte bidrag også denne gangen:

TEMAER:

TEMA: EKSOTISK! Temaet tolkes fritt.

TEMA: MALING! Her vil vi ha layouter med maling!

I tillegg til temagalleriene våre ønsker vi mange bidrag til det generelle galleriet vårt.

Send inn ditt bidrag innen 15. juni 2008. Layouten må scannes inn i min. 300 dpi, og måle min 25 x 25 cm. Det er også nødvendig med en materialliste og gjerne noen ord om tanken bak layouten, hvis du vil dele det med oss og leserne. Husk å oppgi fullt navn når dere sender inn bidraget til oss! Mailadresse: post@viscrapper.no.

KONKURRANSE!

VINN GAVEKORT PÅ 750,-

TEMA: UT I VÅR HAGE.

Vi ønsker layouter med tema ”hage”!
Noen stikkord: blomster, bær, uterom, balkong, krukker og potter.


Scann inn ditt bidrag og send inn til oss innen 15. juni 2008. Bildet må være min. 300 dpi og min 25 x 25 cm. Bidraget sendes til oss på mail: post@viscrapper.no

Husk å oppgi fullt navn og kontaktinformasjon når dere sender inn bidraget til oss! Mailadresse: post@viscrapper.no.

NÅR DERE SENDER INN BIDRAG TIL OSS FÅR DERE TILSENDT ET SKJEMA I RETUR SOM SKAL FYLLES UT OG RETURNERES TIL OSS.


PREMIEN ER SPONSET AV PAPIR I HJERTET


SKISSEKONKURRANSE:

I hvert nummer blir det presentert en skisse. Skissen trenger ikke følges slavisk, men den veileder deg til å plassere tekst, bilder og pynt. Vi håper du tilføyer den noe av deg, og sender inn ditt bidrag til oss innen 15. JUNI 2008. Layouten må scannes inn i min. 300 dpi, og måle min 25 x 25 cm. Det er også nødvendig med en materialliste og gjerne noen ord om tanken bak layouten, hvis du vil dele det med oss og leserne. Husk å oppgi fullt navn og kontaktinformasjon når dere sender inn bidraget til oss!

post@viscrapper.no


Ha en fortsatt fin og varm vårdag!

1 kommentar:

Kristin Langnes sa...

Jeg har alt sendt inn et par-tre bidrag, kanskje jeg rekker noen til...